Termeni si Conditii

Termeni si Conditii





Termeni și Condiții de utilizare a siteului

1. Introducere si definiții

Platforma invitarium.ro este deținută de INVITARIUM SRL, cu sediul în str Tunari nr 73, Cam 3, Ap 7, etaj 2, Sector 2, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului cu numarul J40/1310/26.01.2023 având cod identificare fiscală 47511885, și contul nr. RO03OTPV112001543858RO01 deschis la OTP BANK România, numită in continuare "Site" sau „Platforma”.

Organizator – orice persoană fizică ce dorește să organizeze un eveniment, întalnire ce presupune oferirea unui cadou persoanei sărbătorite. Organizatorul trebuie să aibă peste 18 ani;

Pagina de setare eveniment – este o interfață web disponibilă în platforma INVITARIUM.ro ce îi permite unui organizator să creeze un eveniment care să conțină toate datele necesare organizării unei întâlniri/eveniment și a unei bune derulări a strângerii de fonduri pentru achiziția produsului cadou ce urmează a fi oferit sărbătoritului la respectivul eveniment;

Produs cadou – un produs ce poate fi achiziționat online și respectă prezentele termeni și condiții, ce este destinat spre a fi oferit ca și cadou persoanei sărbătorite;

Persona sărbătorită – poate fi chiar organizatorul, sau poate fi orice altă persoana menționată de organizator ca atare în momentul creării evenimentului. Nu există limită de vârstă pentru sărbătorit;

Eveniment – poate fi orice întâlnire cu prietenii, cunoștințele sau familia. Uneveniment poate avea o locație fizică de întalnire dar poate fi și online. Un eveniment poate fi ziua de naștere, ziua onomastică, petrecerea de botez, petrecerea de baby shower, petrecerile premergătoare nunții sau chiar a nunții sau poate fi o sărbătoare privată precum – ieșirea la pensie, aniversarea căsătoriei, petrecere de casă nouă, plecarea sau reîntoarcerea definitivă în țară etc;

Activarea unui eveniment – Un organizator poate crea un eveniment dar acesta va deveni public doar după ce este verificat și activat de către echipa platformei. Pentru activare, echipa platformei va verifica daca evenimentul creat respectă prezentele termeni și condiții și are toate elementele necesare unei bune derulari a colaborării cu platforma și cu invitații la eveniment;

Link de invitație  - După activarea unui eveniment, organizatorul primește un link de invitație. Acesta este disponibil în pagina de setări a evenimentului. Destinația acestui link este o pagina de site din platforma invitarium.ro ce conține date despre evenimentul respectiv;

Invitat – orice persoana ce a primit linkul de invitație de a organizator. Invitații la un eveniment pot confirma sau infirma  participarea la eveniment și pot participa cu donații de bani pentru produsul cadou menționat de organizator la crearea evenimentului;

Dacă se decide să participe Invitatul poate vizualiza toate detaliile evenimentului și poate menționa daca vine sau nu însoțit si de asemenea daca vine cu copii. În acest caz va trebui să specifice numele și vârsta acestora.

Pagina de invitat – este pagina publică a evenimentului. Este pagina în care orice invitat ce are linkul de invitație poate vizualiza toate detaliile despre eveniment si poate confirma sau infirma prezența la respectivul eveniment, și poate decide să participe cu bani la cumpărarea produsului cadou dorit de sărbătorit;

Adresa de livrare cadou – adresa unde va fi livrat cadoul. Aceasta poate fi orice adresa aleasă de organizator cu condiția ca la acea adresă să existe o persoană care să ridice cadoul iar locația în cauză să accepte să primească și să păstreze coletul pana la ridicare lui de către organizator  sau sărbătorit;

Livrare și retur – politica de livrare si retur este cea pusă la dispoziție de siteul ales pentru a plasa comanda. Organizatorul răspunde de alegerea magazinului online și de condițiile de livrare;

Voucher sume nealocate – În cazul în care nu se strâng bani suficienți pentru produsul cadou dorit sau se strâng mai mulți bani, Platforma va transfera sumele nefolosite către  sărbătorit, sub forma voucher cadou de la furnizorul ales de organizator la crearea evenimentului;

2. Scopul site-ului

Platforma permite utilizatorilor săi, denumiți în continuare  „organizator” sau „organizatorul” să organizeze evenimente ce au ca scop organizarea unei întâlniri și/sau a unei acțiuni de strângere de fonduri pentru a achiziționa unul sau mai multe produse cadou dorite de persoana sărbătorită și menționate de organizator în pagina de eveniment

De asemenea platforma permite utilizatorilor săi, denumiți în continuare „invitat” sau „invitatul” să afle detalii despre eveniment și să decidă dacă participă la un eveniment creat în platformă de către un Organizator. 

Organizatorul poate organiza prin intermediul Site-ului evenimente ce au loc nu mai târziu de 60 de zile de la data creării evenimentului, în scopul strângerii de fonduri pentru a acoperi costul de achiziție a produsului cadou dorite sau așteptate de persoana sărbătorită, așa cum este indicat de către organizator. Participarea la un eveniment nu este însă condiționată de participarea la strângerea de fonduri pentru achiziția cadoului ce va fi oferit la respectivul eveniment. De asemenea sumele donate de foecare participant sunt confidențiale cu excepția cazului n care cere un raport al donațiilor, pentru motive fiscale;

Organizatorul poate fi orice fel de entitate  (persoane fizice, persoane juridice sau ONG-uri) și vor fi acceptate pe Site după o filtrare preliminară, efectuată de echipa platformei.

Principalul scop al platformei este simplificarea comunicării între organizatorul unui eveniment și invitați săi atât în ceea ce privește organizarea cât și a cadourilor dorite. Prin intermediul Site-ului, invitații pot confirma, refuza sau participa la strângerea de fonduri conform celor indicate de către organizator, iar platforma se va ocupa de achiziția și livrarea cadourilor în limitele fondurilor stranse.

3. Obligațiile părților

Platforma va depune eforturile necesare să asigure buna funcționare a acestui Site pe întreaga durată a evenimentelor active și să răspundă oricăror intrebări sau nelămuriri pe care le-ar putea avea participanții la un eveniment – atât organizator cât și invitați.

Platforma se obligă să fie imparțială atât în verificarea și activarea evenimentelor cât și în suportul oferit invitaților și organizatorilor. 

a. În ceea ce privește aprobarea/activarea evenimentelor, echipa site-ului se va asigura că evenimentele  îndeplinesc condiții legale și etice, astfel că:

• Nu acceptăm evenimente ce au obiectiv strângerea de fonduri și transferul acestora în numerar către organizator;

• Nu acceptăm evenimente ce au ca obiectiv achiziția de produse sau servicii virtuale, sau criptomonede;

• Nu acceptăm evenimente care conțin imagini sau idei ofensatoare sau pornografice, care instigă la ură, discriminare sau violență, sau care ar putea încalca în orice fel legislația în vigoare;

• Nu acceptăm evenimente care conțin/oferă sau solicită fonduri pentru achiziția de tutun, alcool sau droguri;

• Nu acceptăm evenimente care direct sau indirect ar putea încalca drepturile de autor ale terților;

• Nu acceptăm evenimente care promit direct sau indirect îmbunătațirea stării de sănătate, siguranței, statutului financiar, relației de cuplu sau care oferă recompense legate de acestea;

• Nu acceptăm ca același eveniment să fie promovat pe o altă platformă de organizare de evenimente în aceeași perioadă în care se desfașoară pe INVITARIUM și ne rezervam dreptul de a dezactiva evenimentul în platformă;

• Nu acceptăm evenimente care urmăresc direct sau indirect promovarea unor produse și servicii sau care fac parte din rețele de multi-level marketing;

• Nu acceptam evenimente care solicita împrumuturi sau oferă părți dintr-o afacere ca recompense;

• Nu acceptăm evenimente care conțin solicitări de cadouri ce depășesc suma totală de 7.000eur;

b.    Platforma se obligă să:

• Să achiziționeze cadoul solicitat de către organizatorul evenimentului, pe numele acestuia și să facă plata în numele lui, în limita fondurilor strânse in platforma. Astfel produsul cadou va avea înscrisă pe factura numele organizatorului iar plata se va face de catre plarformă în numele acestuia. În acest sens Organizatorul va primi factura originală emisa de furnizor pe numele său și un decont care sa confirme plata făcută de Platformă în numele său. Organizatorul nu poate fi însă răspunzător de:

o Livrea unui produs neconform cu informațiile dispinibile pe site sau a unui produs ce nu este conform așteptărilor persoanei sărbătorite sau a organizatorului;

o De nelivrarea sau de livrarea cu intarziere a produslui cadou;

o Imposibilitatea înregistrării unei comenzi pentru produsul cadou menționat în eveniment ca urmare a faptului ca acesta nu mai este disponibil în stocul furnizorului;

o Diferențele de preț de achiziție între momentul creării evenimentului și introducerii linkului de produs și data comenzii efective;

• Să vireze organizatorului, sub forma de voucher valoric orice sumă colectată pentru eveniment ce a rămas nefolosită. Voucherul va fi emis la unul din magazinele online alese de organizator la momentul creării evenimentului;

• Să nu rețină din sumele donate pentru un eveniment alte sume decât cele menționate în prezentul regulament;

• Să păstreze anonimitatea sumelor donate de fiecare participant la un eveniment dar poate licra la cererea organizatorului sau a instituiților statului lista persoanelor și a donațiilor înregistrate la un eveniment;

• Să transmită organizatorului vouchere in valoare egală cu fondurile strânse ce nu au putut fi folosite pentru achiziția unui cadou. Voucherul va fi emis de furnizorul ales de organizator la momentul creării evenimentului;

Totodată, Platforma își rezervă dreptul de a selecta evenimentele și în funcție de alte criterii precum: relevanța acestora pentru targetul Site-ului; obiectivul evenimentului, originalitatea evenimentului, numărul de evenimente înregistrate de un utilizator, precum și de limita numărului de evenimente disponibile simultan, la un anumit moment dat, pe Site.

Platforma nu se obligă să promoveze în media sau cu alte mijloace evenimentele prezente pe site. Platforma poate promova evenimente prin intermediul instrumentelor de care dispune în mod direct: platforma online, rețele sociale asociate platformei și newsletter, plus orice alte canale consideră necesar, în cadrul unor programe de promovare a platformei în sine.

Organizatorii de evenimente se obligă să:

• Să împuternicească Platforma să încaseze și să facă plăți în numele lui, în cuantumul sumelor specificate la fiecare eveniment;

• Să menționeze în cadrul evenimentului detalii despre cadoul respectiv link produs la un magazin online din românia, produsul selectionat trebuie sa contină specificații clare despre culoare, mărime, dimensiuni după caz;

• Să accepte ca produsul achiziționat să fie achiziționat în numele și pe numele lui urmand ca el să raspundă de primirea produsului și/sau de returnarea acestuia dacă este cazul. În acest sens organizatorul întelege și acceptă că datele sale de contact să fie comunicate firmei ce face livrarea produsului la adresa menționată în eveniment;

• Furnizeze detalii reale  și complete despre evenimentul organizat;

• Nu solicite fonduri pentru uz personal;

• Accepte ca fondurile strânse pentru un eveniment să fie redirecționate de platforma către furnizorul produselor solicitate ca și cadou sau pentru achiziția de vouchere oferite de respectivul furnizor;

• Să achite, atunci când este cazul, orice taxe sau impozite datorate statului ca urmare a fondurilor obținute.

Niciuna dintre părțile implicate, atât platforma cât și organizatorii de evenimente, nu vor folosi datele participanților la un eveniment pentru un alt scop decât cel declarat, respectiv organizarea evenimentului prin intermediul platformei INVITARIUM, strângerea de fonduri pentru achiziția unui cadou solicitat de către organizator sau pentru virarea sumelor strânse ca fonduri către asociații sau organizații non-profit, și pentru a ține la curent invitații și organizatorul cu evoluția evenimentului cât și despre statusul livrării cadoului solicitat de către organizator.

4. Proprietatea Intelectuală

Organizatorul unui eveniment garantează că întreg conținutul pentru evenimentul pe care îl creează este proprietatea acestuia și/sau că deține toate drepturile legale necesare pentru afișarea materialelor din cadrul proiectului in cadrul platformei, respectiv că nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale terților.

Platforma nu își asumă verificarea întregului conținut al evenimentelor, Organizatorul evenimentului fiind exclusiv și deplin responsabil pentru conținutul acestora. Pentru orice fel de reclamații in ceea ce privește materialele prezente în platforma, se va lua legatura cu platforma sau cu fiecare Organizator în parte.

În ceea ce privește platforma, întregul său conținut (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică online, scripturi, programe și alte date) este proprietatea acesteia, în mod special conceput pentru aceasta platformă și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor.

Odată cu inițierea unui eveniment și cu aprobarea lui de către platforma, Organizatorul își dă acordul pentru afișarea unui extras despre eveniment în cadrul platformei cu respectarea dreptului la intimitate și cu respectarea normelor GDPR. Organizatorul iși păstrează în întregime drepturile de proprietate intelectuală asupra materialelor prezentate, dar nu poate solicita retragerea sau modificarea acestor materiale după încheierea evenimentului, astfel cum acestea au fost publicate în platformă.

5. Confidențialitatea informațiilor

Datele solicitate de către Platforma vor fi folosite doar în contextul facilitării comunicării între organizator și invitații săi, dar și pentru buna organizare a evenimentului.

Singurele informații legate de un eveniment organizat în platformă disponibile în mod public sunt:

numele evenimentului;

• poza de profil evenimentului;

• numărul de invitați;

• valoarea cadourilor sau a fondurilor ;

• locația la care a avut loc evenimentul;

Site-ul NU va face publice urmatoarele informații:

• date personale ale organizatorului și a invitaților;

• suma cu care un invitat a participat la un eveniment;

• drafturi de proiect completate pentru care nu s-a dat acordul expres pentru publicare.

Informațiile obținute de la organizator sau invitați nu vor fi puse la dispoziția nici unei persoane fizice, juridice, instituţii, etc. decât în cazul în care sunt solicitate justificat de către autoritățile în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau în cazul în care se abuzează în orice fel de evenimentul inițiat în platformă.

Datele personale ale invitaților vor fi folosite de Organizator numai în scopul declarat al evenimentului. Există posibilitatea ca Organizatorul de eveniment să solicite și alte informații decât cele generale de platformă pentru o mai bună organizare, dar acestea nu pot fi obligatorii și pot fi solicitate doar prin intermediul platformei. Informațiile din formularul de plată vor fi folosite pentru a trimite utilizatorului confirmarea plății.

Datele completate de către utilizatori pentru procesarea plăților nu vor fi stocate în serverele platformei, acestea fiind colectate de către procesatorii de plăți.

6. Costuri, tranzacții și plăți

Invitații la un eveniment pot efectua plata pentru strângerea de fonduri necesare achiziției unui cadou, cu ajutorul cardului bancar, acestea urmând a fi procesate prin serviciul de procesare plăți online oferit de un procesator de plați autorizat așa cum este menționat în site.

Valoarea totală a fondurilor necesare pentru produsul cadou aferent unui eveniment este stabilită de organizatorul evenimentului. Din valoarea totală a finanțării strânse prin intermediul platformei, deținătorul platformei va reține costul serviciilor prestate conform celor menționate organizatorului la momentul creării evenimentului, respectiv și fără a se limita la:

o Costuri de gestiune a platformei și de gestionare a evenimentelor

o Costurilor de procesare a plăților prin intermediul unui procesator de plăți autorizat

o Costuri de procesare și gestionare a comenzilor pentru produsele cadou

Aceste costuri au o componentă fuză reprezentată de serviciile prestate de platforma și una variabilă ce este proporțională cu valoarea de achiziție a produsului cadou. Valorile sunt menționate în site iar sumele respective pot fi plătite de organizator sau pot fi trase din sumele donte pentru cadouri. Alegerea modalității de plată este a organizatorului.

Cadourile solicitate de organizatorul unui eveniment  vor fi finanțate/ achiziționate numai dacă contravaloarea acestuia a fost acoperită integral, prin fondurile strânse de la invitați prin intermediul platformei, în termenul limită menționat în cadrul evenimentului. 

Intreaga sumă obținută de la invitați prin intermediul platformei va putea fi utilizată in mod exclusiv pentru achiziția cadourilor indicate de organizator sau de vouchere valorice de la furnizorul ales de organizator. In situația in care valoarea cadourilor sau cadoului menționat de organizator nu este acoperă integral prin plățile susținătorilor, in termenul limită al Campaniei, atunci cadoul nu va fi finanțat/achiziționat iar sumele obținute de la invitați vor fi transformate in credite în platformă sau în voucher valoric emis de furnizorul ales de către organizator.

Pentru evitarea oricărui dubiu, platforma percepe un comision pentru serviciile prestate. Totodată Platforma va reține, dacă legislația in vigoare va impune o atare obligație și dacă reținerea se efectuează la sursă, orice sume de bani datorate de Inițiatorul Proiectului cu titlu de taxe și impozite pentru sumele obținute.

8. Mesaje comerciale nesolicitate

In acord cu termenii și condițiile generale de utilizare a platformei Invitarium, platforma nu va trimite mesaje tip newsletter decât către utilizatorii care s-au abonat în mod expres la acest instrument. Mesajele trimise pe email către invitații unui proiect vor fi exclusiv în legătură cu respectivul eveniment. Excepție fac mesajele transmise cu ocazia sărbătorilor legale sau a zilelor de naștere sau de nume ale utilizatorilor platformei.

9. Politica de returnare

a. returnarea sumelor transferate pentru finanțare a unui cadou

In situația în care evenimentul nu strânge finanțarea necesară până la data limită a evenimentului, conform prevederilor art. 5 de mai sus, sumele obținute vor fi transferate organizatorului sub forma unor vouchere valorice emise de furnizorul ales de către organizator din lista de parteneri a platformei. Organizatorii și invitații ințeleg și acceptă că platforma va reține din sumele colectate costurile ce nu au fost deja plătite de organizator dar au fost acceptate de acesta pentru a fi recuperate de către platforma din sumele virate de către invitați.

Invitații unui eveniment își pot retrage suma plătită ca finanțare pentru achiziția cadoului menționat de către organizator, în termen de 10 zile de la efectuarea plății însă nu mai târziu de 48 de ore înainte de terminarea perioadei de strângere de fonduri. In acest caz, invitatul vor trimite un email către platforma la adresa info@invitarium.ro , în care va specifica numele evenimentului la care participă, data la care a făcut plata și vor cere în mod expres returnarea sumei plătite. Invitatul va atașa, la cerere, dovada plățiii acestei sume de bani pentru respectivul eveniment. Platforma INVITARIUM, va evalua cererea și va putea cere detalii suplimentare înainte de  face returul sumei plătite. Datele suplimentare trebuie furnizate de invitat în maxim 48 de ore de la primirea solicitării din partea platformei dar nu mai târziu de 24 de ore înainte de închiderea perioadei în care se pot face finanțări ale unui eveniment. Restituirile se vor face integral cu excepția costurilor necesare acoperirii costurilor de transfer a sumelor prin intermediul procesatorului de plăți.

In cazul în care suma transmisă pentru finanțarea cadoului a fost deja folosită integral sau parțial pentru achiziția unui cadou pentru respectivul eveniment atunci retragerea sau modificarea sumei plătite nu mai poate fi realizată prin intermediul platformei.

b. returnarea produselor achiziționate pentru a fi oferite cadou

In situația în care produsul sau produsele achiziționate ca urmare a unui eveniment organizat în platforma nu sunt conforme cu specificațiile furnizorului sau nu sunt acceptate de destinatar atunci sarcina de returnare sau de schimbare a produsului este a organizatorului de eveniment. În acest scop organizatorul primește de la platformă toate informațiile necesare.

Platforma poate prelua derularea acțiunii de retur/schimbare a unui produs, la cererea organizatului și numai după ce acesta acceptă că platforma va reține din sumele returnate de către furnizor a costului serviciului prestat, respectiv suma fixă de 75lei + TVA și a unui procent de 3% din suma returnată, atunci când suma se transferă organizatorului sub forma de voucher la unul din furnizorii agreați de către platformă.

Dacă furnizorul refuză returul sau schimbarea produsului atunci organizatorul este singurul responsabil de situația creată și nu poate cere despăgubiri de la platformă.  

10. Răspunderea părților

Platforma nu este în niciun caz responsabilă cu privire la îndeplinirea obligațiilor asumate de către organizatorul evenimentului prin intermediul platformei, precum, dar fără a se limita la: 

• realizarea evenimentului în data și locul stipulat în cadrul evenimentului și în acord cu specificațiile menționate în cadrul acesteia; 

• achiziția cadoului la un alt preț decât cel găsit de organizator la momentul creării evenimentului; 

• întârzierea sau imposibilitatea de a livra cadoul la termenul promis; 

• acordarea recompenselor către susținători, restituirea sumelor plătite către aceștia, după caz etc.

Totodată, platforma nu acordă nicio garanție privind evenimentul, precum, dar fără a se limita la: legalitatea, siguranța, originalitatea, eficiența sau succesul acestuia. În acest sens, invitații se pot indrepta în mod exclusiv asupra organizatorului evenimentului pentru repararea prejudiciului cauzat ca urmare a invitației primite la respectivul eveniment

10. Dispute si conflicte

Orice tentativă de acces neautorizat în Platforma și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.

Eventualele litigii, divergențe sau pretenții rezultate din sau în legatură cu prezenta campanie vor fi soluționate prin negocieri amiabile. Dacă aceste negocieri nu au succes in termen de 30 zile calendaristice de la data la care apare disputa, aceasta va fi soluționată de instanțele competente de drept comun.

Termenii și condiţiile generale de plată, ca și prețurile, sunt acceptate în deplină cunoștință de către organizator și invitat.

Fiind de acord cu acești Termeni și Conditii, atât Organizatorul unui eveniment cât și invitații acestuia își asumă în totalitate răspunderea și riscurile aferente organizării, participării sau finanțării aferente acestui eveniment

Termenii și condițiile prezente pot fi oricând modificate fără preaviz, dar cu anunțarea schimbărilor în platforma INVITARIUM.

© 2022 Invitarium

Invitarium

 

Nu ai un cont INVITARIUM? Creează un cont.

Invitarium



Invitarium

 

Ai deja cont? Autentifică-te aici.

Invitarium